Så du videoen? Sådan indsender du dine idéer til (mere) digitalisering

Publiceret 12-07-2024

Som vores direktør, Stefan Søsted, annoncerede i sin video i juni​​, er den digitale transformation over os. Gense videoen nederst i denne nyhed.

I samme ombæring opfordrede han alle medarbejdere til at komme med idéer til digitale projekter eller initiativer, som kan komme vores kunder – og os selv – til gode.
Og nu er processen klar, så der kan tages godt imod alle de spændende idéer. 
 
Sådan indsender du din idé  
Når du (i evt. samspil med dine kollegaer) er kommet på en idé eller et ønske, skal du blot følge nedenstående tre trin: 
  • Udfyld skabelonen herunder
  • Afstem forslaget med din teamleder 
  • Send den udfyldte skabelon, hvorefter du vil modtage en bekræftelse
Alle ønsker og idéer og modtages af teamet Digitalisering og Processer i IT, og alle får en tilbagemelding på deres forslag – uanset potentiale, eller om forslaget gennemføres eller ej. 
 
Idéerne og ønskerne bliver alle screenet med henblik på blandt andet: 
- Hvad der er teknisk muligt
- Mulig synergi med andre initiativer 
- Værdi i forhold til omkostninger 
 
Har du spørgsmål til processen, er du velkommen til at tage fat i teamleder Andreas Liunge (anli@fstyr.dk) i IT.