Indsend idé til digitaliseringspotiale

Idé til digitalisering

15-08-2024

Denne formular anvendes, hvis du har en idé til et optimeringspotentiale i forretningen.

Du bedes udfylde ideen, som sendes til IT, der vil evaluere hvilke muligheder og resurser dette vil kræve, og måske bede dig stille uddybende spørgsmål.

Idé til digitalisering

Hvad er baggrunden for at idéen skal gennemføres? Beskriv den nuværende situation/proces/frustration udførligt.

Har du en forestilling om hvordan man kunne gøre det? Beskriv - hvis muligt - dine tanker om, hvordan opgaven kunne løses. Det behøver ikke være teknisk/specifikt. Overordnede tanker er fint.

Hvad vil organisationen opleve af forandringer og optimerede arbejdsgange? Vil der være sparet økonomi/medarbejdertimer, mindre frustrationer, bedre kundeoplevelse, bedre arbejdsmiljø, etc.? Kvalificer/beskriv gerne hvor meget. Gerne fokus på besparelser hvis relevant i forhold til idéen.

Hvor mange resurser vil du selv kunne investere i projektet? Og hvilke opgaver og roller vil du evt. kunne bidrage med?

Kunne idéen have relevans for andre områder i Færdselsstyrelsen? Er der en synergi til fx igangværende eller kommende initiativer?

Hvem er tovholder og hvilke personer vil eventuelt skulle involveres i projektet?

Upload

Du har mulighed for at vedhæfte en eller flere filer, hvis du ønsker.

Felter med (*) skal udfyldes

Antal indsendte besvarelser 0

Hvad sker der herfra?

 
Alle ønsker og idéer og modtages af teamet Digitalisering og Processer i IT, og alle får en tilbagemelding på deres forslag – uanset potentiale, eller om forslaget gennemføres eller ej. 
 
Idéerne og ønskerne bliver alle screenet med henblik på blandt andet: 
- Hvad der er teknisk muligt
- Mulig synergi med andre initiativer 
- Værdi i forhold til omkostninger 
 
Har du spørgsmål til processen, er du velkommen til at tage fat i teamleder Andreas Liunge i IT.